Partner projektu
Škoda
Auto
Škoda Auto, největší zaměstnavatel v Česku, se pyšní tím, že dává práci lidem napříč generacemi. Tato renomovaná společnost dobře ví, jak si své zaměstnance udržet a jak jim nabídnout kariérní příležitosti bez ohledu na věk. Díky inovativnímu přístupu k age managementu nachází uplatnění i pro ty, kteří čelí věkovým omezením, a dokazuje tak, že věk je jen číslo.
33 467
počet zaměstnanců
42,2
průměrný věk
14,6
průměrný služební věk
Zdroj: Škoda Auto (data k 31. 12. 2024)
Škoda Auto se dlouhodobě soustředí na to, aby každý zaměstnanec mohl naplnit svůj potenciál bez diskriminace na základě věku. Právě proto rozvíjí age management neboli generační spolupráci. Celou řadu níže zmíněných projektů uskutečňuje Společnost s značnou podporou sociálního partnera Odbory KOVO.

Age management ve Škoda Auto
Starší zaměstnanci přinášejí do společnosti hodnotu v podobě cenných zkušeností, shoduje se vedení Škoda Auto. Proto se společnost snaží udržet si zkušené zaměstnance co nejdéle a všestranně jim pomáhá, aby se dokázali přizpůsobit změnám.
Zaměřuje se na ergonomii pracovních míst, nabízí řadu zdravotních programů a nezapomíná na další vzdělávání a rekvalifikace spojené s novými technonogiemi. Cílem je, aby starší zaměstnanci zůstali produktivní a předávali své zkušenosti mladším kolegům.